sobota, 30 stycznia 2016

Wyzwanie urodzinowe - wyniki II. części i trzecie zadanie

Witam Was moi czytelnicy!
Dzisiaj publikuję Wam wyniki drugiej części wyzwania urodzinowego i "zadaję" trzecie zadanie.

Do karteczkowo-czapeczkowej części wyzwania urodzinowego dostałem 4 prace, od:

  • Basi Wójcik;
  • Ewy Jurewicz;
  • Ewy Kwiatkowskiej;
  • Kornelii - miśka77.
Otrzymałem 3 kartki i jedną czapeczkę urodzinową.
Miejsc nie ustalałem ja. Miałbym z tym wielki problem, ponieważ każda z prac była fantastyczna. Poprosiłem więc brata, który jest fantastycznym artystą - maluje piękne rysunki, szczególnie wojen i rycerzy, ale lubi też rzeźbić.

Zapytałem go, czym się kierował, oceniając prace:
- Wszystkie prace były piękne, ale trzeba było wybrać. Zwracałem szczególną uwagę na kreatywność, pomysłowość poszczególnych prac, a także jakość i estetykę. Było to bardzo trudne - każda praca została wykonana fantastycznie i o mojej liście decydowały niuanse.

Aby mieć lepsze wyniki poprosiłem też mamę (która uwielbia czytać mojego bloga, a w szczególności Wasze komentarze), aby wybrała swoją "listę przebojów". Mama jest też duszą artystyczną - uwielbia robić kompozycje kwiatowe, które zachwycają każdego.

Zapytałem się jej, co dla niej było najważniejsze:
- Dla mnie najważniejsza była precyzja, estetyka i jakość wykonania. Każda praca miała w sobie "to coś" i uważam, że wszystkie powinny wygrać - są przepiękne.

Obydwoje byli zadowoleni z mojej prośby i sprawiedliwie ocenili. Gusta mieli podobne, choć ich niektóre decyzje się różniły. Są dwa miejsca ex aequo.

1. miejsce otrzymuje 20 pkt., 2. - 18 pkt., 3. - 16 pkt., 4. - 15 pkt.

I po ocenieniu przez jury, zapadła decyzja. Zwyciężyła kartka od...

1. EWA JUREWICZ 


2. KORNELIA (MISIEK77) - jako jedyna przysłała czapeczkę i to taką nietypową


3. EWA KWIATKOWSKA


3. BARBARA WÓJCIK



Po dwóch częściach tak się przedstawia tabela:
  1. Barbara Wójcik - 36 pkt.
  2. Ewa Jurewicz - 20 pkt.
  3. Kornelia (misiek77) - 18 pkt.
  4. Ewa Kwiatkowska - 16 pkt.
Basia wysłała bowiem jako jedyna pracę do pierwszej części, za co dostała 20 punktów.

A tymczasem trzecia część wyzwania urodzinowego i zadania. Dla każdej grupy inne zadanie, aby więcej osób wzięło udział.
Bardzo lubię kolor niebieski i nie wyobrażam urodzin bez niego. Bardzo wiążę też ten kolor z blogiem...

Macie cztery wybory:
  • dla literatów - napisanie wiersza, którego motywem przewodnim będzie coś koloru niebieskiego;

  • dla kucharzy - wykonanie "niebieskiego" dania - nie musi być całe niebieskie, ale ten kolor musi być dobrze widoczny (minimum 40-50 %);

  • dla robótkowiczów i artystów - wykonanie dowolnej pracy (naszyjnik, kartka, ubranko itd.) - zdecydowana większość pracy w kolorze niebieskim;

  • dla fotografów - wykonanie zdjęcia o "niebieskiej" tematyce - może to być niebo, kwiatki, woda, jakiś budynek, coś z Waszych podróży, ogrodów itd., albo zdjęcie, które Wam się z tym kolorkiem kojarzy.

Zdjęcia (i w przypadku jedzenia także przepis) prac wysyłajcie na adres: Max_Skrzypek@interia.eu

Bardzo Was zapraszam do udziału. Po czwartej części, zostaną wyłonione 3 osoby z największą ilością punktów i to WY - czytelnicy bloga, zdecydujecie kto wygra wyzwanie urodzinowe.

Dajcie znać w komentarzu, czy będziecie brać udział. :)

Czas: do 13 lutego.
Oczywiście proszę też o wklejenie banerka na trzecią część:



Gratuluję zwycięzcom i zapraszam Was - wszystkich czytelników do wzięcia udziału w trzeciej części. Pierwsze dwie może nie były dla każdego, bo miały jeden temat - albo dla pisarzy, albo dla artystów. Teraz każdy z Was będzie miał równe szanse. Miło by mi było, gdybyście też polecili swoim czytelnikom wyzwanie urodzinowe. :) :)

Pozdrawiam Was i do zobaczenia!


25 komentarzy:

  1. Gratuluję zwycięzcom i dziękuję za tę część zabawy :))) I już zastanawiam się co by tu wykombinować na kolejną część :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oczywiście będę się starała wziąć dalej udział w zabawie :)

      Usuń
  2. Jaka miła niespodzianka Maksiu!!! Bardzo dziękuję Tobie, Twojej mamusi i bratu - jest mi baaaardzo miło.
    Postaram się wziąć udział w trzeciej części choć czasu jest niewiele.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję dziewczyny i już myślę nad kolejną pracą

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja gapa zapomniałam wysłać zdjęcie swojej pracy na e-maila :P Ale to nic, jeszcze Cię zaskoczę ;) Prace piękne. Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) A konkurs bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny wielkie gratulacje.
    Pozdrowienia dla Twojej Mamusi, Brata i oczywiście dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace nadeszły, gratuluję zwycięzcom!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna zabawa gratuluję pomysłow serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyróżnionym.
    Prace wyglądają przepięknie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. To i ja spróbuję swoich sił w 3 odsłonie Twojego konkursu.
    Dziewczynom oczywiście gratuluję a Ciebie serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście, bardzo te ładne prace! Widzę, że konkurs się rozwija. Pomyślę o fotografii z motywem niebieskim, ale niczego nie obiecuję. Zostało jeszcze trochę czasu - może wpadnę na jakiś pomysł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję moim Koleżankom, karteczkowym Mistrzyniom.
    Biorę udział w kolejnej edycji, ale mam problem, bo i wiersz i fotografia mnie kręci:-)
    Pozdrówki dla całej Rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobry wieczór :) "Niebieskie" zdjęcia wysłałam , fajny pomysł , serdeczności zostawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne kartki. Podziwiam talent osób biorących udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Maksiu super zabawy. Swietnie wymyślona i podobają mi się jurorzy:). Ukłony dla Mamy i Brata za udział !
    Jeszcze chciałam Cię pochwalić, że prowadzisz tak fajnie bloga , świetnie sobie radzisz.
    Ja nie wezmę udziału w zabawie, ale kibicuję!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Maks,
    bardzo mi sie podoba ta forma blogowej zabawy, choc z roznych powodow, nie moglam w niej wziac udzialu.
    Do tego niebieskiego wyzwania sie zapisuje:)
    Mysle, ze to bedzie "niebieskie zdjecie";)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dopisuję się do niebieskiego wyzwania.
    Pozdrawiam Asia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piszę się, późno, ale jeszcze zdążyłam, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  19. Kończę karteczkę- prześlę dzis jeszcze, można?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To możesz już zrobić walentynkową karteczkę do czwartej części. :)

      Usuń
  20. Przepiękne prace! :-) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz będzie dla mnie wskazówką, co mam robić, aby blog był jeszcze lepszy.
Bardzo Ci dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)