sobota, 24 października 2015

Matczyny talent

Witajcie moi mili!
Zbliża się dzień 1 listopada. Ten czas jest dla mojej mamy wyjątkowy - w końcu może ujawnić i w pełni wykorzystać swój talent. O co chodzi? Oczywiście o tworzenie kompozycji kwiatowych, zwłaszcza wiązanek. Zawsze przed listopadem schodzą się ludzie z zapytaniem: zrobisz mi wiązankę? Mama zawsze się zgadza i wychodzi, że musi robić kilkadziesiąt "kwiatków".

Co ona na to?
Pomimo trudu jaki trzeba włożyć w wykonanie takiej pracy, mówi że jest to coś, co uwielbia. Bez tego, każda jesień byłaby co najmniej 2 razy nudniejsza. Ja też widzę, że robienie tych wiązanek jest jej wielką pasją i sprawia jej wielką radość.

Jak wygląda jej warsztat?
Mama najbardziej lubi tworzyć na ganku, z którego ma oko na ogród, który jest jej kolejną wielką pasją. To ją uspokaja i pozwala jej się skupić na pracy.

Jak ludzie oceniają prace mojej mamy?
Każdy jest zadowolony z wiązanek mojej mamy. My też często widzimy na cmentarzu matczyne wyroby i widać jak zdobią groby.

Jestem dumny z mamy, że potrafi robić takie cudeńka. Wiem, ile trzeba włożyć w to pracy, ale opłaca się, bo wyniki są wspaniałe.

Zresztą - sami zobaczcie i oceńcie!

Warsztat:








Wyniki matczynego talentu:









Postaram się Was odwiedzić niebawem! Pozdrawiam Was i do zobaczenia!

14 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoboja kompozycje Twojej mamy- brawo dla niej! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te wiązanki, nic dziwnego, że ma wiele zamówień. Ja także zamawiam co roku wiązanki u znajomej pani. Pozdrowienia dla mamy i oczywiście dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. what beautiful arrangements! a true talent is your mother.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne, gratuluję zmysłu florystycznego, piękne :))) Widać, od razu, skąd odziedziczone u Ciebie wrażliwość na piękno :) Pozdrawiam i Ciebie i twoją mamę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Mamie talentu, a jeszcze bardziej Syna, który potrafi to docenić.
    Zawsze pamiętaj Max, że dzieci są największym skarbem matki:-)
    Pozdrów Mamę, ja też lubię robić bukiety!

    OdpowiedzUsuń
  6. Max,
    ja również gratuluję Twojej Mamie talentu i wspaniałego syna.
    Domyślam się, że jesteś Jej dumą.
    Stroiki faktycznie są bardzo piękne.
    Pozdrowienia dla Mamy i dla Ciebie:)*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne bukiety, a Ty, Max, masz wrażliwą duszę (i tak trzymaj). Pozdrawiaj mamę i życz serdeczności od blogowych przyjaciół :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trudno zrobić ze sztucznych kwiatów ładną kompozycję - tak mnie się wydaje. Ale Twojej mamie ta sztuka się udaje :) Super :)
    To miłe, co o mamie piszesz :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Max, Twoja Mama na pewno jest z Ciebie dumna, że potrafisz docenić jej prace. Jesteś dobrym synem. Mamie gratuluję talentu i pasjii. Pozdrowiam Ciebie i Mamę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne kompozycje i gratuluję Mamie talentu:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. no i fajnie, że są jeszcze osoby, którym się chce!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne bukiety, podziwiam talent Twojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mama ma swoją pasję i ją to cieszy. Cieszą się też Ci, dla których robi bukiety, bo są bardzo ładne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. A mnie, jako mamę dorosłego syna, najbardziej zachwyciło to , jak piszesz o mamie....
    Z pewnością jest z Ciebie bardzo dumna. :) Pozdrawiam i Ciebie i Twoją Mamę. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz będzie dla mnie wskazówką, co mam robić, aby blog był jeszcze lepszy.
Bardzo Ci dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)