czwartek, 31 grudnia 2015

Wyniki plebiscytu. Stary i nowy rok

Witam!
Dziś pomieszanie z poplątaniem, bowiem mam dla Was wyniki plebiscytu, ale i podsumowanie, i życzenia.

Tak więc pierwsza rzecz - wyniki plebiscytu na Podróż Roku 2015.
Oddano 28 głosów, o to wyniki:


Bardzo się cieszę, że dobczycka trylogia przypadła Wam do gustu i to właśnie ta podróż została Podróżą Roku 2015 na blogu Świat z mojej perspektywy.
Drugie miejsce przypadło ex aequo Londynowi i Dunajcowi w Krościenku. Co do tej drugiej podróży, to jestem bardzo zaskoczony, bo po pierwszych 10 głosach nie miała ona ani jednego głosu.
Kolejne miejsca dla Holandii, Pustyni Błędowskiej i Doliny Mnikowskiej, czy Słowacji.
Tylko Łagiewniki nie dostały żadnego głosu, co mnie zdziwiło.

Obiecałem, że dodam zdjęcia dodatkowe ze zwycięskiej podróży. Serię tych fotek zatytułowałem: "Okolica Dobczyc".

Widok na Dobczyce z pobliskiego Sierakowa (jeśli się przypatrzycie, to możecie zobaczyć kościół i zamek):
                                                            



Kościół w pobliskich Dziekanowicach:




Dobczyce, to miasto ciągle rozwijające się. Ostatnio wybudowano obwodnicę, z pięknym mostem na Rabie:


Przepraszam za jakość zdjęć, ale były robione "na szybkiego". :)
Dobczyce są piękne i polecam każdemu zwiedzenie tego cudnego miasteczka.

A teraz czas na podsumowanie.
Rok 2015 był dla bloga przełomowy. Dołączyło do grona czytelników wiele osób. W tej chwili mam ponad 80 obserwatorów i 17 tysięcy wyświetleń. Rok temu obserwatorów było około 25, a wyświetleń dwa razy mniej.
Przez pierwszą połowę roku, na blogu było dosyć cicho i pusto. Dopiero w sierpniu nastąpił zwrot i zacząłem do Was pisać regularnie z małymi przeskokami.
Rozpocząłem serię "Podróże", która cieszy się dużą popularnością.
Odbył się pierwszy plebiscyt na Podróż Roku 2015.
Mam fantastycznych czytelników! Dziękuję Wam za każdy komentarz, wejście i ciepłe słowo. Jesteście wspaniali i mam nadzieję, że w 2016 roku będzie tak samo świetnie jak teraz. DZIĘKUJĘ, że tu jesteście! :)

Jeśli chodzi o moje życie prywatne, to też nastąpił zwrot o 360 stopni. Schudłem ponad 15 kilogramów, otrzymałem Nagrodę Dyrektora za wybitne osiągnięcia, postanowiłem napisać książkę, która w tej chwili ma już kilkanaście stron i ogólnie zarysowaną akcję.
Leciałem po raz pierwszy samolotem - do Londynu. Byłem pierwszy raz w Anglii. Uczestniczyłem w etapach rejonowych konkursów: biologicznym i chemicznym.

Rok ten spowodował, że stałem się zupełnie innym człowiekiem - dla mnie 2015 był jednym z lepszych lat mojego życia.

A co w Nowym Roku? Zamierzam wyruszyć na szlak Green Velo, o którym możecie poczytać TUTAJ, chcę schudnąć jeszcze parę kilo, chciałbym uczestniczyć w Światowych Dniach Młodzieży w Krakowie, skończyć pisanie książki oraz najbardziej zwrotne: po 10 latach chodzenia do szkoły w swojej miejscowości, muszę te progi opuścić i iść do liceum do Krakowa.

Z okazji 2016 roku życzę Wam przede wszystkim zdrowia, bo jest to najważniejsze. Życzę Wam również szczęścia, pomyślności, radości, a także spełnienia wszystkich planów marzeń i aby ten Nowy Rok nie zaskakiwał Was negatywnie.


U nas jeszcze 12 godzin do Nowego Roku, a w Nowej Zelandii i na Kiribati już powitano 2016 rok.
Pozdrawiam Was i Szczęśliwego Nowego Roku!

27 komentarzy:

  1. Mnóstwo dobrego szampana, super zabawy do rana, a w roku tym co będzie niech radość gości wszędzie.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te 15 kilo robi wrażenie :)) Tak trzymaj :))
    Też na Dobczyce głosowałam.
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!
    Życzę by Nowy Rok 2016 był również wspaniały!
    Wszystkiego Najlepszego dla Rodziców i dla Ciebie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Maks, piekne podsumowanie roku. Oby i ten Nowy byl tak dobry!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne plany, niech Ci się spełnią!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli przede wszystkim podoba nam się nasz kraj, piękne podsumowanie plebiscytu :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech ten Nowy Rok przyniesie Ci nowe sukcesy i niesamowite przygody. Niech spełni wszystkie Twoje marzenia i plany. Niecierpliwie będę czekała na wspaniałe relacje z podróży i oczywiście z Krakowa, który kocham z daleka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknej codzienności w Nowym Roku ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie podsumowałeś ten rok,życzę z całego serca zrealizowania nowych planów i szczęśliwego Nowego Roku;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spełnienia marzeń w Nowym 2016 :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niech się spełnia wszystkie Twoje marzenia max!

    OdpowiedzUsuń
  13. Maksiu, pięknie opisałeś przeszłość, wspaniale rysuje się przyszłość. jestem pod wrażeniem Twojego zapału i dojrzałego podejścia do życia.
    Życzę Ci Maksiu osiągnięcia celów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spełnienia marzeń i wszelkich planów w Nowym Roku przesyłam wraz z serdecznymi pozdrowieniami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pozdrawiam noworocznie !
    Wspaniałego Nowego Roku życzę !

    OdpowiedzUsuń
  16. I hope 2016 is wonderful for you!

    OdpowiedzUsuń
  17. Interesujący ma wygląd Twój blog :-)

    Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  18. życzę Ci aby tych ciekawych wydarzeń było w Twoim życiu jak najwięcej i oby kolejny rok obfitował w same radosne chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku !!
    Noworoczne pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  21. Ho, ho! widze, że to byl bardzo tresciwy rok w twoim zyciu! gratulacje! oby nowy był jeszcze lepszy!:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. I'm glad you had a wonderful 2015 and I hope 2016 is just as great! Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje Maks!
    Wszystkiego dobrego w Nowym 2016 Roku, wytrwałości w realizacji marzeń a także wspaniałych podróży.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobrych dni w Nowym 2016 Roku:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Maks jak sam napisałeś 2015 Rok był dla Ciebie najwspanialszym rokiem,pod wieloma względami...
    W Nowym 2016 Roku życzę Tobie właściwych wyborów,samozaparcia i konsekwencji w podjętych postanowieniach,zrealizowania marzeń,odkrywania wszystkiego na nowo,a przede wszystkim prawdziwych przyjaciół.
    Szczęśliwego Nowego Roku życzę,niech przygoda trwa...

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz będzie dla mnie wskazówką, co mam robić, aby blog był jeszcze lepszy.
Bardzo Ci dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)