sobota, 6 września 2014

Podróże #1: Niderlandzka roślinność oraz pawilon

PRZYPOMINAM, ŻE DO JUTRA DO 15:00 TRWA FINAŁ II PLEBISCYTU NA ULUBIONEGO PTAKA POLSKI!!!

Witam wszystkich czytelników po ponad tygodniowej przerwie spowodowanej rozpoczęciem nowego roku szkolnego i zakończeniem wakacji. Każdy dzień był męczący i dopiero dzisiaj postanowiłem napisać posta o... roślinkach i pawilonie, które widziałem na wakacjach.
W Holandii, czyli tam gdzie byłem na wakacjach jest mnóstwo różnych roślin, krzewów i drzewek. Każde z nich ma swój urok. Postanowiłem się pobawić w "fotografa roślinek" i cyknąłem parę fajnych fotek, m.in. dzikiej róży i innych ciekawych lecz nierozpoznanych krzewów. Są fioletowe, granatowe, bordowe... ale każde ma w sobie to samo piękno.
Niedaleko mojego domku wakacyjnego był pawilon ze zwierzętami. Ostatnio dodałem zdjęcia m.in. kangurów, ale dziś chciałbym też co nieco powiedzieć o lamach, kozach, czy owcach, które w ogóle nie bały się człowieka, podchodziły, a my karmiliśmy je babką rosnącą przy kracie. To były super chwile, które będą do końca życia w mojej pamięci...
A teraz parę zdjęć roślinek i zwierzątek:

Kwiat róży

Alejka

Jarząb

Dereń

Głóg

Dzika róża

Liście miłorzębu

Hortensja

Trzcinowisko

Kózka


Owca

Owca karmiona listkiem babki

Lamy


3 komentarze:

  1. No hejka :) Witaj w domu :D Piękne wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że nawet miłorzęba ustrzeliłeś. Rzadkie drzewo, relikt i endemit. A do tego hortensja, dzika róża, jarzębina, chyba dereń i głóg, różne gatunki krzewów znalazłeś :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takich wakacji też bym sobie życzyła,wspaniałe okazy,gratulujei podziwiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz będzie dla mnie wskazówką, co mam robić, aby blog był jeszcze lepszy.
Bardzo Ci dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)