wtorek, 14 marca 2017

Doceniona poezja i blogowanie

Witam!
Jak wiecie, od kilku lat w wolnych chwilach piszę wiersze i różnego rodzaju opowiadania. Kilka z nich mogliście poznać w poprzednich postach (KLIK, KLIK), a także w zakładce "Moje wiersze". I w związku z tym, w ostatnim czasie miałem bardzo ciekawą historię.
Pewnego dnia kilka tygodni temu, przeglądając swoje konta na serwisach społecznościowych, dostrzegłem na Facebooku tajemniczą wiadomość od redakcji gazety, która działa w mojej okolicy. Gdy ją otworzyłem i przeczytałem, wszystko stało się jasne: dwie redaktorki, które tworzyły na stronie internetowej tejże gazety cykl "Aktywny piątek", w którym co drugi piątek przedstawiana jest twórczość artystyczna mieszkańców mojej gminy, chciały stworzyć artykuł o mojej poezji! Jak pisały, dostrzegły na blogu kilka bardzo ciekawych wierszy i postanowiły się ze mną w tym właśnie celu skontaktować, abym się nimi pochwalił na stronie. Bardzo mnie uradowała wiadomość, że ktoś te wiersze dostrzegł i otrzymałem taką propozycję. Oczywiście zgodziłem się na współpracę. Miałem za zadanie napisać kilka słów o sobie, a także podesłać dwa, trzy utwory, z których byłem najbardziej dumny i zadowolony. Gdy podesłałem to wszystko, redaktorki dostrzegły, że wspomniałem również o moim zamiłowaniu do fotografii. Zaproponowały mi, że w niedalekiej przyszłości, jeśli będę chciał, może powstać kolejny artykuł z moją twórczością, w których będę mógł się pochwalić swoimi zdjęciami.
W przedostatni piątek, na stronie internetowej "Mój Gdów", miał premierę ten długo wyczekiwany przeze mnie wpis. To był taki kolejny punkt w moim życiu, kolejny osiągnięty cel, kolejna radość. Nigdy nie przypuszczałem, że moje wiersze rozprzestrzenią się poza tego bloga. Ta współpraca z redakcją dała mi dużego kopa do dalszego działania, i w najbliższym czasie mam zamiar opublikować wiersze, które niedawno powstały z mojego pióra.

Artykuł możecie przeczytać, klikając w link obok: http://www.mojgdow.pl/aktywny-piatek-tworczosc-maksa-stanczyka/

Oprócz docenionej poezji, doceniany jest również sam blog. Dostaję wiele pozytywnych komentarzy od znajomych, ale nie tylko. Ostatnio przyszła do mojej mamy z wizytą sąsiadka, która z miłą chęcią i wielkim zainteresowaniem śledzi moje poczynania blogowe. W trakcie rozmowy, opowiedziała nam o jej pewnej koleżance (ja osobiście jej nie znam), którą bardzo zachwyca blog - począwszy od szaty graficznej, skończywszy na postach.
Każde takie historie i słowa uznania są dla mnie ogromną motywacją. Przez to wiem, że moja obecność w blogosferze nie jest bezsensowna i ma w sobie jakiś cel. Tak samo jak w przypadku poezji, tak i tu takie uwagi dają kopa do dalszego działania.

Co do samego bloga, to mam kilka ciekawych według mnie pomysłów na kolejne posty, które powinienem zrealizować w najbliższym czasie - zimowa wyprawa do Zakopanego, zeszłoroczne podróże do Wrocławia, Rzeszowa, spacer na cholerny cmentarz w mojej wsi, wiosna w moim ogrodzie, nowe wiersze...
Tak więc spodziewajcie się teraz większej aktywności na tym blogu.

A tutaj taka mała zapowiedź, żeby podkręcić Wam apetyty 😊:




Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego dnia! :)

P.S. Przedłużam plebiscyt "Podróż Roku 2016" do końca marca. Proszę o głosy! :) :) :)

16 komentarzy:

  1. Gratuluję publikacji Twoich wierszy, to z pewnością jest motywacją do dalszej twórczości.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, dobra motywacja do dalszego działania.
    Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, rozwijaj się, rozwijaj skrzydła :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!!! bardzo się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę Ci dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze gratuluję. Sukcesy bardzo cieszą i dają chęć do rozwoju. I tego Ci życzę :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała wiadomość...;o)
    I miło pomyśleć, że "siedzisz" za "miedzą"...;o)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maja gratuluję Ci serdecznie. Działaj bo jesteś młody świat przed Tobą zdobywaj nowe onszary😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, miało być Maks ale słownik telefoniczny działa cuda pod nieobecność okularów 😆

      Usuń
  9. Admiration to your beautiful world.

    I wish You all the best.
    Greeting and hug.

    From Japan, ruma ❃

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję publikacji i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Rozwijaj się dalej pięknie:))) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję z całego serca i życzę dalszych równie wspaniałych sukcesów !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zasłużyłeś na ten sukces, bo naprawdę masz talent!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz będzie dla mnie wskazówką, co mam robić, aby blog był jeszcze lepszy.
Bardzo Ci dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)