niedziela, 10 kwietnia 2016

Urlop, przerwa lub jak kto woli

Witam!
Dzisiaj taki post informacyjny. Dość dawno nie pisałem do Was i na razie pisać nie będę. Z powodów prywatnych i szkolnych (egzaminy) na trochę znikam z Blogosfery.
Mam nadzieję jednak, że wrócę szybko i to ze zdwojoną siłą. Jeśli wszystko dobrze pójdzie, to powinienem wrócić gdzieś w okolicach maja.

Wszystkim czytelnikom bardzo dziękuję za ostatnie przełomowe dla mnie miesiące i liczę, że po powrocie będzie jeszcze lepiej. Ale teraz muszę tak na niedługo zniknąć.

Wyzwanie wiosenno-letnie trwa nadal, jeśli chcecie to do 16 kwietnia:

Cztery wybory: zdjęcie, danie, praca (robótka), wiersz (może być też opowiadanie) z wiosennymi kwiatami w roli głównej.
Możecie wysłać 1 z 4 opcji. Czas do 16 kwietnia.
Prace wysyłajcie na mojego maila - Max_Skrzypek@interia.eu
Napiszcie w komentarzu, jeśli zdecydujecie się wziąć udział.

I nie zapomnijcie wkleić banerka u siebie (jeśli weźmiecie udział):



Pełne zasady w wyróżnionym poście, na pasku bocznym, po prawej stronie bloga (post o Wielkanocy).
Liczę na Was zdolniachy!! :)

A do 7 maja - 3. część. Cztery wybory: zdjęcie, danie, praca (robótka), wiersz (może być też opowiadanie) z papieską (Jan Paweł II) tematyką.
Możecie wysłać 1 z 4 opcji. Czas do 7 maja.
Prace wysyłajcie na mojego maila - Max_Skrzypek@interia.eu
Napiszcie w komentarzu, jeśli zdecydujecie się wziąć udział.

I nie zapomnijcie wkleić banerka u siebie (jeśli weźmiecie udział):







Za udział w zabawie przewidziane są miłe nagrody! :)
Liczę na Was!


A tymczasem trzymajcie się! :) Pozdrawiam i do zobaczenia!

A tak na koniec, na tę brzydką pogodę, wysyłam Wam ciepłe, słoneczne zdjęcie:

21 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki, by wszystko ułożyło się pomyślnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na egzaminach :) Niech Ci jak najlepiej pójdą :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Maksie!
    Powodzenia w egzaminach!!!!
    Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsza jest nauka :)))) Poczekamy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za pomyślność planów i zamierzeń :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam cierpliwie na Twój powrót. Powodzenia:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szybko wracaj, już za Toba tęsknię Maksiku, powodzenia!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. życzę zatem wszelkiego powodzenia i szybkiego powrotu do blogosfery:))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Maks , powodzenia w każdej sferze Twojego życia.Trzymam kciuki za pomyślność.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego powodzenia na egzaminach bedzie ok! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego. Będę czekać.
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Maksiu wysłałam Ci zdjęcie z wiosenni kwiatami. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Maksiu wysłałam Ci zdjęcie z wiosenni kwiatami. Pozdrawiam

      Usuń
  14. powodzenia na egzaminach Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział w Twoim wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz będzie dla mnie wskazówką, co mam robić, aby blog był jeszcze lepszy.
Bardzo Ci dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)