sobota, 4 kwietnia 2015

"Od jeziora do księżyca. Od wieczora aż do świtu – Wielka Noc" - T. Chudy

Dzisiaj Wielka Sobota - przeddzień Wielkanocy. Dzisiaj było święcenie pokarmów, będzie jeszcze adoracja i Wigilia Paschalna.

Z okazji świąt Wielkiej Nocy pragnę złożyć wszystkim czytelnikom mojego bloga - tradycyjnie - dużo zdrowia, szczęścia, radości.
Aby jutrzejszy dzień obfitował: w wiele radosnych przeżyć, w dobrą, słoneczną pogodę (której ostatnio tak mało), w dobre, pyszne jedzenie.
Życzę Wam również spokoju uśmiechu na twarzy i wszystkiego najlepszego.


A tu dodaję zdjęcie mojego wielkanocnego koszyczka, z którym byłem do "święconki". Oczywiście zanim zrobiłem zdjęcie, część produktów już zniknęła :)

Do zobaczenia za tydzień!


Kurczaczek z serwetki

7 komentarzy:

  1. Piękny koszyczek !!
    Radosnych i słonecznych Świąt !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Już jest po tych świętach, ale były udane! :)

      Usuń
  3. Koszyczek i serweta bardzo ładne.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na święceniu każdy mówił, że serweta jest wyjątkowa! :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  4. Przyszłam tu późno, bo wiesz jak wyglądały moje święta...życzę Ci dużo sił w sprawowaniu opieki nad Mamą!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz będzie dla mnie wskazówką, co mam robić, aby blog był jeszcze lepszy.
Bardzo Ci dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)