sobota, 26 września 2015

Podróże #19: Dunajec w Krościenku

Witam!
Dzisiaj trochę nietypowa podróż. 19. podróż bowiem będzie dotyczyć rzeki, a mianowicie Dunajca. Zdjęcia zostały wykonane w Krościenku nad Dunajcem - malowniczym miasteczku u podnóży Pienin.

Dunajec jest rzeką, płynącą przez południową Polskę. Ma ona długość 247 km. Źródła ma ona w Tatrach Zachodnich w okolicach Starobociańskiego Wiercha, uchodzi zaś do Wisły w Ujściu Jezuickim. Najbardziej znane odcinki Dunajca, to: Jezioro Czorsztyńskie i Rożnowskie, a także przełom w Pieninach.

A tu zdjęcia z Krościenka:







Pozdrawiam i do zobaczenia!

22 komentarze:

  1. Jaki spokojny Dunajec, rozlewa sie leniwie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bom dia, nesta sua curta viagem como você diz, conseguiu maravilhosas fotos com enorme beleza da força e da bela natureza.
    AG

    OdpowiedzUsuń
  3. Mieszkam blisko jego ujścia. Podczas ulewnych miesięcy, bywa przerażający, w tym roku jest malutki i piękny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, spokojny jak na tę chwilę i tajemniczy Dunajec... Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Krościenkiem mam same miłe wspomnienia...Piękny ten Dunajec!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe widoki, bardzo malowniczo wygląda Dunajec. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać skutki tegorocznej suszy. Niestety przełom Dunajca oglądałam tylko z okien autobusu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie! max- a będzie jakis post z grzybami? uwielbiam.... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam tam kilka razy - pięknie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze z przyjemnością odwiedzam Pieniny. Spacery wzdłuż Dunajca są również ulubione przeze mnie, zwłaszcza do Czerwonego Klasztoru.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepraszam za wpis z nie swojego profilu:)
    bardzo fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile słońca na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę leniwy, ale piękny krajobraz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne widoki i zdjęcia..
    Byłam, widziałam i też się zachwycałam.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne widoki, które spowodowały, że zatęskniłam za górami i spływem Dunajcem:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakże spokojny jest Dunajec tego roku. Brakuje mu wody.
    Maxie, wspaniałe zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ja mam zaległości!!! Ale już znalazłam tego przyczynę, przeorganizowując bloga zniknąłeś mi z ulubionych na głównej stronie, a Twoje rzadsze zaglądanie uśpiło mą czujność. Już problem naprawiony i już mi się nie przemkniesz nie zauważony :D

    Piękna okolica, piękny nasz kraj :))))) Mieszkać nad wodą to moje marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Kilkakrotnie płynęłam przełomem Dunajca. Piękne widoki, cudne wrażenia. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz będzie dla mnie wskazówką, co mam robić, aby blog był jeszcze lepszy.
Bardzo Ci dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)