sobota, 28 lutego 2015

Wiosenne porządki i wiosny początki

Witam! Wiosna się zbliża, a ja tutaj wracam. Postanowiłem dodawać posty raz w tygodniu - w soboty około 15:00, 16:00. Myślę, że tematy będą na tyle ciekawe, że będziecie tu wracać z miłą chęcią.

Początek wiosny! Pomimo, że ostatni dzień lutego, już na moim podwórku wyraźnie wiosna zagościła i nie wyjdzie tak prędko.
Krokusy, żonkile, tulipany, pączki kwiatów i BAZIE. Trochę słońca, trochę deszczu i wszystko się rozwija.
A już jutro zaczyna się marzec, który zwiastuje wiosnę. Myślę jednak, że zima jeszcze będzie.
"W marcu jak w garncu" - to jedno z przysłów, które uważam za w pełni prawdziwe. Zima, wiosna. Upały i mrozy. Wszystko może się zdarzyć!

Dzisiaj widziałem klucz łabędzi. Mega!

A już za tydzień specjalny post z okazji 2 LAT BLOGOWANIA!

A tu moje obserwacje prosto z podwórka:

Zachód Słońca

Chmurki

Biały szafran

Krokusy

Małe żonkilki

Przebiśniegi

Żonkilki i tulipanki

Tulipan

Skalniak

Pączki pigwy

Bazie

Bazie w przybliżeniu

Ziarnopłony

8 komentarzy:

  1. Fajnie że wracasz do blogowego świata:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będzie fajnie :)

      Usuń
  2. Wspaniałe wiosenne piękności :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! Dziękuję, chociaż dzisiaj rozwinęły mi się 2 pomarańczowe krokusiki. A u ciebie jak tam z wiosną?

      Usuń
  3. Wychodzą z ziemi wolniutko ale wychodzą :))))) Zaspane lekko onieśmielone ale są :D Pozdrawiam :) Ciesze się, że jednak tutaj też zaglądasz :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolniutko, już nie mogę się doczekać jak zabarwią mi ogródek. A jak tam u ciebie wiosenne piękności? :) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Pięknie! Kocham wiosnę i liczę, że nie będzie już zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać już wiosnę na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz będzie dla mnie wskazówką, co mam robić, aby blog był jeszcze lepszy.
Bardzo Ci dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)