niedziela, 28 września 2014

Motyle i ptaki

Witajcie! Dzisiaj post głównie ze zdjęciami, jak obiecywałem. Motyle... i ptaki.
Na samym początku chciałbym powiedzieć co nieco o 3 motylach, którym zrobiłem zdjęcia wczoraj: Rusałce admirał, Rusałce pawik i Rusałce pokrzywnik. Są to piękne motyle chętnie zamieszkujące Polskę. Miałem możliwość zrobić im zdjęcia, ponieważ żerowały na gnijących brzoskwiniach, które spadły jeszcze niedojrzałe. Były jak zaczarowane. Nie bały się mnie i aparatu, więc zrobiłem im zdjęcia. Rusałkę pokrzywnik uchwyciłem na słoneczniku. Naprawdę, cieszę się tymi zdjęciami, które będą mi towarzyszyć całą zimę...

Rusałka pokrzywnik

Rusałka pokrzywnik

Rusałka pawik

 
Rusałka admirał
Jeszcze co nieco dodam o ptakach. Zdjęcia pochodzą z lutego (nad Wisłą) i z sierpnia (Amsterdam). W lutym byłem nad Wisłą w Krakowie (więcej: TUTAJ), gdzie oprócz gołębi, łysek czy łabędzi, mam jeszcze zdjęcia: samca i samicy krzyżówki, łabędzia niemego oraz mewy śmieszki. Miałem wtedy dobry dzień i zrobiłem zdjęcia właśnie tym ptakom. Natomiast w Amsterdamie na wakacjach, zrobiłem zdjęcie szpakowi, które co chwila podchodził pode mnie i prosił chyba o jakieś okruszki, których niestety nie miałem. Mam naprawdę wiele frajdy widząc te zdjęcia.





11 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądają są cudowne.Teraz co niektóre ptaszki odlatują do ciepłych krajów.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowicie piękne ptaki i motyle,a w ogóle fajnie pozowały,że powstały takie wyjątkowe zdjęcia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaczuszki jakby wiedziały, że należy pozować:) Sliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Just beautiful.. Congrats.. Regards from Madrid

    OdpowiedzUsuń
  5. Motyle to już jedne z ostatnich w tym roku:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam przyjemność osobiście hodować te motyle w swoim ogrodzie udostępniając im liczne kąty z pokrzywami i ostami. I cieszyć się ich obecnością w ogrodzie każdego dnia. Ale największa duma rozpiera mnie właśnie z tego powodu, że rodzą się w moim ogrodzie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe zbliżenia. Ostatnio tez łapałam motyla w kadr, ale nie wyszedł tak efektownie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Motyle , ulubione mojej mamy.Pięknie je potrafiła narysować ...Ja nie odziedziczyłam po niej talentu plastycznego ale pewną wrażliwość na piękno tak.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz będzie dla mnie wskazówką, co mam robić, aby blog był jeszcze lepszy.
Bardzo Ci dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)