niedziela, 25 sierpnia 2013

Gniazdo, ważka, "Bartek"!!! Wiele rzeczy podczas mojej trasy!

Jak mówiłem, byłem dzisiaj w trasie. Trasa okazała się wyjątkowo ciekawa, a na dodatek, obfita w przyrodę. Na początek gniazdo kosa, później kolejna ważka, a na końcu odwiedziny u najbardziej znanego drzewa "Bartka". Umieszczam zdjęcia (do galerii dodam jutro):

Gniazdko :)














Szablak krwisty ;)














Krzyżówki na stawie :)














Pałka szerokolistna













Dąb "Bartek" 1
Dąb "Bartek" 2
Coś... Samoloty na Radom Air Show 2013!

1 komentarz:

  1. przypomniałeś mi licealne czasy, kiedy po raz pierwszy miałam "bliskie spotkanie" z najsławniejszym dębem w Polsce.:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz będzie dla mnie wskazówką, co mam robić, aby blog był jeszcze lepszy.
Bardzo Ci dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)